سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاپ شلوار زنانه ویسکوز چاپ خرس و بادکنک

 

تاپ شلوار زنانه پرطرفدار و محبوب خانم ها

تاپ و شلوار زنانهتاپ و شلوار زنانه

تاپ شلوار زنانه یا بلوز شلوار یکی از پرکاربردترین ست های لباس زنانه است که بی اغراق در هر شراسط و موقعیتی می توان از آن استفاده کرد. تاپ شلوار زنانه پوشاکی است که در خانه به عنوان لباس راحتی خانگی، در میهمانی های رسمی و دورهمی های دوستانه، در پیاده روی و ورزش و هرجای دیگری می تواند یک پوشش ایده آل جذاب و راحت محسوب شود.

تاپ شلوار زنانه ویسکوز چاپ خرس و بادکنک یوکامد، یکی از تازه ترین تولیدات این گروه تولیدی پوشاک است که با هدف استفاده خانگی و به عنوان لباس راحتی خانم ها و دخترخانم ها تولید و عرضه شده است. این تاپ شلوار زنانه به دلیل رنگ و طرح ساده و در عین حال فانتزی که دارد، به عنوان یک پوشش خانگی بسیار دوست داشتنی است.

آنچه در ادامه خواهیم خواند، بررسی پدیده تاپ شلوار زنانه و نکات مهم در انتخاب و خرید این لباس چندمنظوره و پرطرفدار است. شاید در نگاه اول خرید تاپ شلوار زنانه کار چندان شاق و سختی به نظر نرسد. که البته همینطور هم هست. مشروط براین که با اصول و ترفندهای این کار آشنا باشیم و بدانیم تاپ شلوار زنانه موردنظرمان را دقیقا برای چه منظوری میخواهیم و با توجه به خصوصیات ظاهری و موقعیت اجتماعی ما کدام یک از انواع و مدل های تاپ شلوار زنانه برای مان مناسب است. مهمتر این که در خرید یک تاپ شلوار زنانه قطعا قیمت و کیفیت آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که باید در فرایند انتخاب و خرید مدنظر قرار بگیرد.

در ابتدا بدنیست، برای تهیه تاپ شلوار زنانه کمی در مورد انواع پارچه های مورد استفاده در این نوع لباس بدانیم و با انواع پارچه ها آشنا شویم.

پارچه گلکسی: مناسب برای دوخت شلوار

تاپ و شلوار زنانهتاپ و شلوار زنانه

پارچه گلکسی نوعی پارچه‌ای است که شامل الیاف چند منظوره ‌ای مانند الیاف پلی استر، پنبه، و ریون می‌شود. این پارچه برای استفاده در لباس ‌های روزمره، پوشاک و همچنین لباس ‌های شب طراحی شده است. پارچه گلکسی دارای خصوصیات زیادی است که آن را برای استفاده در دوخت شلوار در ست تاپ شلوار زنانه مناسب می کند. اولین خصوصیت این پارچه، سبک وزن بودن آن است که به راحتی باعث تهویه هوا در پوست می ‌شود. قابلیت انعطاف و استحکام زیادی دارد و مقاوم در برابر از دست دادن رنگ و کهنگی است و پارچه گلکسی می تواند طرح های بسیاری را در برگیرد.

با توجه به خصوصیات گفته شده، پارچه گلکسی در صنعت لباس ‌آرایی بسیار محبوب است و برای دوخت انواع لباس ها و شلوارها از جمله تاپ شلوار زنانه مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه پنبه و ملانژ: مناسب برای دوخت تاپ

پنبه یکی از بهترین و محبوب ‌ترین الیاف طبیعی است که برای تولید پارچه‌ های مختلف استفاده می ‌شود. پنبه در دو نوع ارائه می شود: پنبه آمریکایی و پنبه مصری. پنبه آمریکایی، همچنین به عنوان Upland Cotton شناخته شده و حدود 90? از تولید جهانی پنبه را شامل می ‌شود. پنبه مصری، همچنین به عنوان Extra-Long Staple Cotton (ELS) شناخته می‌شود و غالبا برای تولید پارچه ‌های با کیفیت بالا مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

پارچه ملانژ : تاپ شلواری نرم و سبک و مقاوم

تاپ و شلوار زنانهتاپ و شلوار زنانه

از دیگر الیافی که برای تولید پارچه مورد نیاز برای تاپ شلوار زنانه استفاده می ‌شود، ملانژ است. ملانژ یک نوع ماده مصنوعی است که شباهت زیادی به پنبه دارد و به خوبی می‌ تواند با آن ترکیب شود. پارچه ‌های ساخته شده از ملانژ نرم، لطیف و مقاوم هستند و در برابر مواد شیمیایی و لکه ‌ها به خوبی استقامت دارند. به علاوه، پارچه ‌های ساخته شده از ملانژ راحت تر شسته می‌شوند و ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهند. خرید تاپ شلوار زنانه از طریق فروشگاه اینترنتی پوشاک لوینت، این زمینه را برای شما مهیا می کند تا بتوانید بهترین تاپ و شلوارها را از بهترین پارچه ها برای خود به همراه داشته باشید.

خرید تاپ شلوار مناسب هدیه برای خانم ها

تاپ شلوار زنانه و یا تی شرت زنانه یکی از بهترین هدایا برای خانم‌ هاست. با مشاهده طرح‌ های مختلف ، می توانید یک تاپ شلوار منحصر به فرد برای هر سلیقه ‌ای انتخاب کنید. تاپ شلوار زنانه یک لباس راحت و جذاب است که هر خانمی را مجذوب خود می کند و اگر به فکر خرید یک تاپ شلوار زنانه خانگی راحت به عنوان هدیه برای عزیزان تان هستید پیشنهاد می کنیم به فروشگاه آنلاین یوکامد سر بزنید. هدیه دادن یک شلوار تاپ زنانه می ‌تواند گزینه مناسبی باشد.

تاپ‌های ست تاپ شلوار

تاپ‌های ست تاپ شلوار زنانه معمولاً از موادی مانند پنبه، پلی‌استر و یا مخلوطی از این دو ساخته می‌شوند. این مواد در برابر چروک شدن مقاوم هستند و امکان پوشیدن طولانی‌مدت را فراهم می‌کنند. همچنین تاپ‌های ست تاپ شلوار زنانه در طرح‌های متنوعی مانند یقه گرد، یقه وی، بلوز و کت و شلوار قابل تهیه هستند.

شلوار‌های ست تاپ شلوار

شلوار‌های ست تاپ شلوار زنانه معمولاً بی شباهت به فرم دامن شلواری نیستند و برای راحتی و آسایش بیشتر در هنگام حرکت طراحی شده‌اند. این شلوار‌ها با استفاده از پارچه‌های نرم و خنک ساخته شده‌اند که باعث شده است که این لباس شلواری راحتی باعث افزایش آسایش در طول روز شود. همچنین شلوارهای ست تاپ شلوار زنانه در طرح‌های متنوعی مانند شلوار بافت، شلوار نخی، شلوار جین و حتی شلوار چرمی قابل تهیه هستند.

نکات مهم در خرید ست تاپ شلوار

تاپ و شلوار زنانهتاپ و شلوار زنانه

در انتخاب ست تاپ شلوار زنانه باید به نکات مهمی توجه کرد تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. انتخاب سایز مناسب: برای خرید ست تاپ شلوار زنانه باید به اندازه و سایز خود دقت کنید. اگر سایز تاپ شلوار زنانه برای شما نامناسب باشد، لباس نه تنها به شکل مناسبی بر روی بدنتان نخواهد نشست، بلکه از نظر ظاهری نیز زشت به نظر خواهد رسید.

مواد استفاده شده در ساخت: قبل از خرید ست تاپ شلوار زنانه باید به موادی که در ساخت این لباس استفاده شده‌اند، توجه کنید. پنبه و پلی استر معمولاً از مواد پر استفاده برای ساخت ست تاپ شلوار زنانه هستند، اما اگر به دنبال لباس با کیفیت و بادوام هستید، بهتر است به موادی مانند پشم و یا ابریشم نیز توجه کنید.

بررسی طرح و رنگبندی: هنگام خرید ست تاپ شلوار زنانه ، باید به طرح و رنگبندی آن نیز توجه کنید. لباسی با طرح و رنگ‌های جذاب و متفاوت، شما را از بقیه تمایز می‌دهد.

انواع تاپ شلوار

تاپ شلوار زنانه به دلیل ماهیت خاص این لباس از انواع مختلفی برخوردار است  که در ادامه به معرفی و بررسی آ«ها خواهیم پرداخت.

تاپ شلوار ورزشی

بعضی از انواع تاپ شلوار زنانه به نوعی طراحی شده اند که برای استفاده در باشگاه های ورزشی مناسب اند. جنس این تاپ و شلوار ها معمولا استرچ است. این مزیت باعث می شود که تاپ و شلوار باشگاهی کاملا جذب بدن باشد و مانع از فعالیت های ورزشی نشود.

تاپ شلوار حاملگی

تاپ شلوار حاملگیتاپ شلوار حاملگی

یکی از مشکلات همه خانم‌ ها در زمان بارداری پیدا کردن لباس مناسب است، لباسی که در کنار راحتی، زیبا نیز باشد. در مجموعه lebaschi به راحتی می‌توانید لباس ویژه دوران بارداری با همه ویژگی‌ ها را پیدا نمایید. در تاپ‌ ها معمولاً از پیلی یا چین استفاده شده است و لباس در قسمت شکم به شکل بسیار زیبایی گشاد تر است. برخی دیگر برش‌ های خلاقانه‌ ای در زیر سینه دارند. جنس این نوع تاپ شلوار زنانه اغلب نرم و خنک است و حساسیتی را برای مادران باردار ایجاد نمی‌کند. در ضمن جنس شلوارک و قسمت کمر آن به گونه‌ ای است که برای مادر آزار دهنده نیست و از این مدل‌ ها می‌ توان به عنوان تاپ شلوار زنانه برای خانم های چاق نیز استفاده کرد.

تاپ شلوار مجلسی

در انواع مجلسی تاپ شلوار زنانه از ایده‌ ها و طراحی‌ های خاصی استفاده شده است که بسیار جذاب هستند. این لباس مجلسی دارای انواعی برای کودکان و انواعی برای بزرگسالان نیز است. برخی از تاپ‌ ها دارای یقه‌ های گرد‌ هستند و جنس پارچه‌ های به کار رفته در برخی از آن‌ ها اغلب کتان، لی و حتی گاهی مخمل و پولکی می‌باشد. ممکن است رنگ تاپ مخالف با رنگ شلوار یا گاهی هماهنگ با آن باشد. در بعضی از مدل‌ ها در تاپ شلوار زنانه، قسمت‌ های یقه و شانه از تزئینات خاصی مثل حریر دوزی یا نوار‌ های رنگی استفاده شده که جلوه به خصوصی به لباس می‌ دهد.

تاپ شلوار مجلسیتاپ شلوار مجلسی

یک تاپ سفید با شلوار جین را به راحتی می‌ توان با انواع صندل ست کرد و استایل جالبی را به وجود آورد. پوشیدن یک تاپ شلوار ابر و بادی که دارای پارچه‌ ای بسیار لطیف با سایه‌ های خاص است؛ در هر مجلسی زیبایی منحصر به فردی را برای شما ایجاد می‌ کند.

منبع: گروه تولید محتوای یوکامد