سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دامن شلواری زنانه ویسکوز جودون پلیسه

 

دامن شلواری زنانه ویسکوز | باید ها و نبایدهای دامن شلواری

دامن شلواری زنانه ویسکوزدامن شلواری زنانه ویسکوز

دامن شلواری زنانه ویسکوز جدید یوکامد، یکی از بهترین جایگزین ها برای خانم هایی است که از پوشیدن شلوار خسته شده اند و پوشیدن دامن هم چنگی به دل شان نمی زند. برخی می گویند؛ دامن شلواری زنانه ویسکوز، به اندازه دامن زیباست و به اندازه شلوار راحت و امن!. بی راه هم نمی گویند ، دامن شلواری زنانه ویسکوز‌‌‌ پوششی پرطرفدار ‌‌و‌ کاربردی برای فصل بهار و تابستان است و   توجه تعداد زیادی از خانم‌ها را به خود جلب کرده است. این مدل از دامن شلواری‌ها بسیار خنک‌‌، ‌راحت ‌و سبک‌ بوده و برای استایل‌های بهار‌ و تابستان یک گزینه عالی محسوب می شوند.  اما برای داشتن یک استایل شیک با دامن شلواری باید بدانید که چگونه آن‌ها‌ را با آیتم‌های دیگر ست کنید‌، ‌ در ادامه تلاش می کنیم  با معرفی دامن شلواری زنانه ویسکوز و سایر انواع دامن‌شلواری و نحوه‌ ست کردن هر یک از این آیتم‌ها  را معرفی کنیم و به بررسی این موضوع بپردازیم که هرکدام از دامن شلواری ها، مناسب چه فرمی از اندام ها هستند. ضمن این که در ادامه مقاله مربوط به دامن شلواری زنانه ویسکوز، راهنمای انتخاب و خرید دامن شلواری زنانه و همینطور نکات مهم در مورد دوخت انواع دامن شلواری را تقدیم حضورتان خواهیم کرد.

اگر شما هم با دنیای مُد و فشن آشنا هستید و به آن علاقه دارید، متوجه شده‌اید که شلوار‌های گشاد زنانه رقیب شلوار‌های تنگ در دنیای مُد شده‌اند و می‌توانند استایل‌های جذابی ایجاد کنند. امروزه هر خانم شیک‌پوشی در کمد لباس‌هایش یک دامن شلواری زنانه ویسکوز شیک و زیبا دارد، تا در هر موقعیتی بتواند به راحتی یک استایل شیک داشته باشد. اگر شما هم تا به حال به فکر خرید دامن شلواری زنانه ویسکوز و سایر مدل های دامن شلواری نبوده‌اید ، پیشنهاد می‌کنیم به خرید و امتحان دامن شلواری زنانه ویسکوز یوکامد را فکر کنید. به خصوص که دامن شلواری زنانه ویسکوز یوکامد، به رغم کیفیت عالی و دوخت و برش شگفت انگیز از قیمت بسیار مناسبی در قیاس با انواع دامن شلواری زنانه ویسکوز برخوردار است.

دامن شلواری نخستین بار در اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 میلادی مورد توجه خانم ها قرار گرفت  و تا به امروز به دفعات پا به دنیای مُد گذاشته است. جالب اینجاست که دامن شلواری زنانه ویسکوز، همیشه طرفداران خاص خود را بین طراحان مُد و خریداران داشته است.

دامن شلواری زنانه ویسکوز در واقع نوعی شلوار زنانه بلند از جنس ویسکوز است که مزیت‌های دامن را نیز دارد. چرا که تلفیقی از دامن و شلوار بوده و از  قسمت کمر تا مچ پا دارای گشادی یکسان است. البته در بعضی مدل‌‌ها مانند ” دامن شلواری زنانه ویسکوز جودون دو جیب کمر کش پهن  یوکامد” ممکن است از کمر تا باسن قالب بدن باشند.

دامن شلواری زنانه ویسکوزدامن شلواری زنانه ویسکوز

با شروع فصل گرما (بهار و تابستان) این پوشش طرفداران زیادی بین خانم‌ها پیدا می‌کند. چرا که گرمای تابستان برای بسیاری از خانم‌ها آزار‌ دهنده می‌باشد. پس دامن شلواری‌ها در کنار داشتن یک استایل جذاب، راحتی و خنکی را در گرمای این فصول به شما هدیه می‌دهند. هر چند که نوع گرم آن هم در زمستان طرفداران خاص خود را دارد و به خوبی می‌توان آن را ست کرد. علاوه بر دامن شلواری زنانه ویسکوز ، دامن شلواری‌هایی از جنس نخ مثل ؛ ” دامن شلواری زنانه کمر کش نخی یوکامد” و همینطور جنس لنین، ویسکوز، جین، حریر، ژرژت و… نیز به بازار عرضه می شوند که عمدتا بسیار لطیف و خنک هستند. بیشتر دامن شلواری ها از نظر بلندی تا نیمه ساق پا و حتی در بعضی مدل‌ها روی زمین کشیده می‌شوند که با یک کفش پاشنه بلند یا صندل، جلوه زیبایی پیدا می‌کنند.

فرم های بدنی مناسب دامن‌شلواری

در انتخاب دامن شلواری زنانه ویسکوز و سایر انواع دامن‌شلواری‌،‌ فرم بدن شما نیز بسیار مهم است. اگر شما فردی با اندام گلابی شکل هستید در انتخاب این آیتم دقت کنید. اگر فرم بدن‌تان سیبی شکل است بهتر است از دامن شلواری ها‌ی ساده استفاده کنید. اگر شما فردی با اندام مثلث وارونه و یا الماسی شکل هستید توصیه می‌کنیم از امتحان کردن دامن شلواری زنانه ویسکوز غافل نشوید زیرا به‌دلیل حجمی که ایجاد می‌کند ظاهر شما را به سمت تعادل هدایت می‌کند.

1- از دامن‌شلواری‌ها‌ی طرح‌دا غافل نشوید!

در فصل بهار این طرح‌ها‌‌ را مهمان استایل خود کنید. این آیتم که به‌عنوان یکی از ترندهای محبوب امسال شناخته شده است مانند؛ طرح پوست حیوانات از جمله پلنگی، پوست ماری‌‌ و طرح زبرا‌ که دوباره به دنیای مد بازگشته‌، همچنین اگر طرفدار طرح‌های ایرانی هستید می‌توانید از طرح‌های بته‌جقه یا حتی گل‌دار نیز استفاده کنید. این آیتم را با یک تاپ و یا تیشرت ساده ‌و یک کت بلیزر کوتاه به‌همراه اسنیکرز یا صندل انتخاب کنید و استایلی زیبا و چشم‌نواز داشته باشید.

2- با دامن شلواری شیشه‌ای یا شفاف استایلی خاص را تجربه کنید!

در مجالس و مهمانی‌ها این آیتم خاص را فراموش نکنید! این مدل به‌عنوان یکی از ترندهای محبوب امسال شناخته شده است. جنس این آیتم می‌تواند تور، حریر‌‌‌‌ یا دانتل باشد و همچنین می‌توانید این آیتم مدرن را با یک شلوارک جذب، تاپ یقه دراپه لمه، کت، صندل‌های پاشنه بلند ترکیب کرده و استایلی زیبا و خاص را داشته باشید.

3- دامن‌شلواری پلیسه آیتم ترندی سال

این آیتم به‌دلیل گشادی و پلیسه‌هایی که دارد،‌ انتخاب مناسبی است برای افرادی که فرم بدنی الماسی شکل دارند. این آیتم با پارچه‌هایی از قبیل حریر ژرژت‌، ‌ساتن یا کرپ دوخته می‌شود. دامن شلواری پلیسه را می‌توانید با یک کراپ تاپ، کت، صندل، اسنیکرز و یا لوفر به‌همراه اکسسوری مانند: عینک، ساعت و … ست کنید و ظاهری زیبا را برای خود به ارمغان بیاورید.

4- دامن شلواری کلوش، راحت و خنک برای تابستان

دامن شلواری زنانه ویسکوزدامن شلواری زنانه ویسکوز

اگر برای بهار‌ و تابستان امسال به‌دنبال آیتمی راحت و خنک هستید، دامن شلواری زنانه ویسکوز به خصوو که اگر از نوع  کلوش باشد،  می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این آیتم بیشتر از جنس پنبه یا لینن است. همچنین می‌توانید این مدل را با تاپ یا تی‌شرت ساده به‌همراه مانتو، صندل و اسنیکرز استایل کنید. اگر از طرفداران سبک بوهو هستید می‌توانید از باندانا‌ها (نوعی دستمال است که در سایزهای مختلف و معمولا رنگارنگ بوده و ریشه آن از شبه قاره هند نشات گرفته است) یا اکسسوری‌هایی که تم بوهو دارند نیز استفاده کنید.

5- دامن‌شلواری لنگی آیتمی شبیه به دامن

اگر طرفدار استایل کژوال هستید می‌توانید از این آیتم در سفر‌های تابستانی خود استفاده کنید. این مدل که معمولا با پارچه‌های پنبه‌ای، لینن و حتی گل‌دار دوخته می‌شود در ترکیب با شومیز، تی‌شرت، پیراهن مردانه ساده، اسنیکرز و صندل تخت ‌و عینک آفتابی ظاهری زیبا به شما می‌بخشد.

6- دامن شلواری سندبادی، مناسب برای پیروان سبک بوهو

دامن شلواری زنانه ویسکوزدامن شلواری زنانه ویسکوز

دامن‌شلواری‌ سندبادی آیتمی حجیم شناخته شده و در قسمت کمر چین‌هایی بزرگ را دارا می‌باشد، در مچ پا تنگ شده بطوریکه یادآور شلوار‌های هندی می‌باشد. این آیتم به‌دلیل حجم زیاد، برای افرادی که پاهای لاغر و فرم بدنی الماسی شکل دارند، مناسب است. شما می‌توانید پارچه‌هایی از جنس پنبه، ساتن، ابریشم یا پارچه هندی را انتخاب کنید.کسانی که پیرو سبک بوهو هستند می‌توانند این آیتم را با کمربند‌ها‌ی سنتی شکل یا کنفی، باندانا‌ها‌ی ساده یا طرح‌دار ترکیب کرده و استایلی شیک و زیبا را تجربه کنند.

7- دامن‌شلواری چاک‌دار، انتخابی هوشمندانه

این آیتم که می‌تواند در قسمت کنار یا جلو برشی را  داشته باشد، انتخابی جسورانه محسوب می‌شود. جنس این مدل ممکن است ویسکوز، لینن، حریر ژرژت یا کرپ لخت باشد. این آیتم را می‌توانید با یک جلیقه، کت کوتاه‌‌،‌ کراپ تاپ ترکیب کنید. اگر از طرفداران استایل کژوال یا اسمارت کژوال هستید توصیه می‌کنیم از اسنیکرز، کتونی یا صندل‌های تخت استفاده کرده یا اگر از پیروان سبک کلاسیک هستید این آیتم خاص را با کفش های پاشنه بلند بپوشید.

8- دامن‌شلواری لاله‌ای، انتخابی منحصربفرد

دامن شلواری زنانه ویسکوزدامن شلواری زنانه ویسکوز

این آیتم که در موقعیت‌های غیررسمی کاربردی فراوان دارد، تنخوری بسیار زیبا داشته و طرفدارانی خاص را شامل می‌شود. این مدل بهترین انتخاب برای افراد دارای فرم بدنی الماسی شکل ‌و ساعت شنی بوده و همچنین می‌توان آن را با تاپ، شومیز، کتونی و صندل‌های تخت ست کرده و پوششی خاص را تجربه کرد.

9- دامن‌شلواری برمودا را در تمام فصول سال بپوشید!

دامن شلواری برمودا با قد تا روی زانو می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای در فصول گرم سال جهت استفاده در منزل یا دورهمی‌ها باشد که در جنس‌هایی مثل پنبه، کتان یا کرپ وجود دارد. برای داشتن ظاهری جذاب می‌توانید این آیتم را با انواع تی‌شرت، تاپ، نیم‌تنه، شومیز و بلوزها استایل کنید. همچنین در فصل زمستان این نوع از دامن شلواری را با جنس‌هایی مثل کشمیر، مخمل، پشمی ‌و … انتخاب کرده و با سایر آیتم‌ها مانند کت‌های اورسایز، سویشرت، بوت یا چکمه‌های بلند پاشنه‌دار‌ ترکیب کنید و ظاهری خاص و زیبا را برای خود فراهم کنید.

10- دامن شلواری پیلی‌دار برگرفته از قرن بیستم

دامن شلواری زنانه ویسکوز که سال‌ها‌ست محبوبیت خود را حفظ کرده است‌، مناسب برای سبک و استایل کژوال بوده و  پارچه‌های کتان بهترین انتخاب برای آن می‌باشد. ترکیب این آیتم با تیشرت ساده یا تاپ نیم‌تنه به همراه یک کت بلیزر سفید می‌تواند یک استایل بی‌نقص و به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

11- دامن‌شلواری سرهمی، انتخابی مناسب برای افراد محتاط

دامن شلواری زنانه ویسکوز به‌‌دلیل پوشش کامل و هماهنگی در ترکیب انتخابی بدون دردسر برای افرادی که به دنبال آیتمی بدون ریسک هستند‌ خواهد بود. همچنین می‌توانید با اضافه کردن اکسسوری مناسب، کیف، کفش ‌و … ظاهری آراسته و بی‌نقص را برای خود ایجاد آورید. گاهی استفاده از سرهمی‌ها یا اورال‌ها نیز چالش‌هایی را به‌همراه دارند. چالش‌هایی که نکات استایلینگ را دربرگرفته که درصورت عدم رعایت یا انتخاب نادرست آیتم‌ها، استایلی نامنظم و ناموزون را برای شما ایجاد می‌کند.

نکات مهم برای ست کردن انواع لباس با دامن شلواری

دامن شلواری زنانه ویسکوزدامن شلواری زنانه ویسکوز

1 – تعادل را رعایت کنید

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید ایجاد تعادل در ظاهر کلی خودتان است. استفاده از چندین لباس روی هم و پوشش لایه لایه را با الگو برداری از مدل‌های مشابه انجام دهید. شلوار‌های گشاد پارچه زیادی می‌برد و می‌تواند به تنهایی استایل شما را شلوغ کند. شما باید بتوانید این مشکل را به درستی مدیریت کنید. به خاطر داشته باشید که شلوارهای گشاد ممکن است برای برخی استایل‌های خاص مناسب نباشند. در مورد رویدادهای رسمی مانند عروسی یا عزاداری مراقب باشید. همچنین پوشیدن بعضی مدل‌های گشاد و دامن شلواری برای محیط‌های اداری چندان مناسب نیست.

2 – این چند قانون را به یاد داشته باشید

اگرچه لازم نیست تاپ شما تنگ یا چسبان باشد، اما به عنوان یک قانون کلی می‌خواهید از پیراهن‌های گشاد با شلوارهای گشاد اجتناب کنید. در واقع شما شلخته به نظر می‌رسید. یک دامن شلواری یا شلوار گشاد را به همراه یک تاپ و یک مانتو ساده بپوشید و همراه این استایل از کتانی استفاده کنید. جوارب زنانه و شلوار گشاد مناسبتی ندارد. اگر جوراب‌های خود را دوست دارید، آنها را با شلوار‌های راسته یا جذب امتحان کنید. خرید انواع جوراب های لانه زنبوری و فانتزی از ترند‌های پرطرفدار برای خانم‌های جوان است. برای استفاده از آنها ایده‌های مختلف را بررسی کنید. سعی کنید شلوار خود را با کمربند ببندید تا کمر خود را باریک‌تر کنید. با انواع مختلف ژاکت یا کت استایل‌ خاص و متفاوتی بسازید. کت‌های یقه انگلیسی با این شلوارها عالی هستند. نکته جذاب در مورد این شلوارها ست شدن آن با استایل‌های مختلف است. کفش پاشنه دار یا اسپرت و کتانی، فرقی ندارد؛ محدودیتی در انتخاب ندارید.

3 – کتانی

همانطور که گفته شد محدودیتی متوجه ما نیست و می‌توانیم استایل‌های مختلفی با این سبک شلوار داشته باشیم. با استایل‌های اسپرت شروع می‌کنیم. نکاتی که باید در مورد این مدل‌ها بدانید بیشتر مربوط به رنگ، قد و مدل شلوار است. قد شلوار باید به اندازه‌ای باشد که روی کفش ریزش کافی داشته باشد. اکثر مدل‌های مد روز شلوار‌های خیلی بلند را ترجیح می‌دهند. انواع کفش های اسپرت دخترانه مشکی یا سفید به همراه شلوارهای گشاد و جین استفاده می‌شود. دختران جوان که به مد علاقه زیادی دارند استایل اسپرت خود را با کلاه لبه دار و پیراهن یا تیشرت‌های لانگ تکمیل می‌کنند. انتخاب رنگ شلوار سلیقه‌ای است اما به عنوان یک پیشنهاد از رنگ‌های خاکستری یا ذغالی برای شلوار جین و گشاد خود استفاده کنید و پیراهن خود را از میان رنگ‌های روشن مانند سفید انتخاب کنید.

4 – کفش پاشنه دار

نکته مهمی که در مورد استایل‌های مهمانی با شلوار گشاد و دامن شلواری زنانه ویسکوز و سایر دامن شلواری ها باید بدانید در مورد جنس پارچه شلوار است. شما نمی‌توانید یک شلوار پارچه‌ای را برای این موقعیت انتخاب کنید. مدل‌های کرپ مانند کرپ مازراتی، کرپ حریر، کرپ باربی و کرپ گاباردین برای دامن شلواری و شلوارهای گشاد مجلسی استفاده می‌شوند. از فروشنده بخواهید تا شلواری با این مشخصات به شما بدهد. چون شلوار گشاد استفاده می‌کنید بهتر است تا بلوز یا تاپ انتخابی شما جذب یا اندامی باشد. همانطور که گفته شد، بهتر است تعادل را رعایت کنید. تاپ یا بلوز خود را داخل شلوار بزنید و یک کمربند متوسط ببندید تا کمر باریک‌تر شود.

منبع : گروه تولید محتوای یوکامد