سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تیشرت پنبه یقه گرد زنانه گلدوزی پولیش CAT

 

دانستنی های ضروری برای خرید تیشرت پنبه زنانه

تیشرت پنبه یقه گرد زنانهتیشرت پنبه یقه گرد زنانه

تیشرت پنبه یقه گرد زنانه و خرید این نوع لباس برای کسانی لازم است که دوست دارند تابستانی شیک و خنک داشته باشند.  آن هم یکی از جدیدترین انواع تیشرت پنبه یقه گرد زنانه یوکامد که تیشرت گلدوزی پولیش CAT است. اما داشتن خریدی با کیفیت و رضایتبخش، ارتباط مستقیم به دانستن نکات مهمی دارد که در زمان خرید حضوری از فروشگاه و یا خرید اینترنتی از وب سایت یوکامد بهتر است مدنظر قرار بدهیم .

در هر فصلی که باشید همیشه تیشرت زنانه، همان لباسی است که می تواند برای شما یک خرید ایده آل محسوب شود. قطعا می دانید که تیشرت نام خود را مدیون الگوی تی شکل ( حرف تی انگلیسی ) خود دارد و به خصوص نوع نخی و پنبه ای آن مانند تیشرت یقه گرد زنانه یوکامد که تیشرت گلدوزی پولیش CAT  را باید در کمد لباس خود داشته باشید. در فصل تابستان تیشرت ها به خاطر راحتی، خنکی، تنوع و جذابیت ظاهری شان پوشش اغلب خانم ها در خانه و بیرون از خانه است.

در فصل پاییز و زمستان اما تیشرت ها دیگر مناسب فضای بیرون نیست و بهتر است در منزل و مکان های سرپوشیده مانند سالن ها و باشگاه ها پوشیده شوند. تیشرت های زنانه برخلاف ظاهر ساده شان تنوع فراوانی در جنس و طرح دارند و شما برای انتخاب یک تیشرت زنانه مناسب نیاز دارید هم در خرید حضوری و هم در خرید اینترنتی نکاتی را مورد توجه قرار دهید.

نکات کلیدی انتخاب تیشرت پنبه یقه گرد زنانه

رنگ، طرح و چاپ روی لباس، جنس، سایز، مدل مناسب اندام شما از جمله مواردی است که هنگام انتخاب یک تیشرت پنبه یقه گرد زنانه زنانه باید به آن توجه کنید.

رنگ تیشرت پنبه یقه گرد زنانه زنانه

در نگاه اول وقتی شما قصد دارید یک تیشرت زنانه بخرید جذابیت های ظاهری یک تیشرت زنانه و به خصوص رنگ تیشرت زنانه چیزی است که شما را راغب به خرید آن می کند. شما مطابق با سلیقه ی خود می توانید  یک تیشرت به هر رنگی که دوست دارید انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما این است که اگر به دلایل مختلفی خود را محدود به رنگ های خاص و تکراری کرده اید دیگر این کار را نکنید.

امروزه با پیشرفت دنیای رنگ و چاپ می توانید رنگ هایی را که فکر می کردید به رنگ پوست تان نمی آید و یا مناسب سن شما نیست انتخاب کنید و از ورود رنگ های جدید به کمد لباستان لذت ببرید. علاوه بر تیشرت های تک رنگ زنانه دنیایی از تیشرت پنبه یقه گرد زنانه های رنگی رنگی و طرح دار پیش روی شماست که با یک جست و جوی ساده و رعایت نکاتی کلیدی می توانید یک انتخاب هوشمندانه در مورد تیشرت پنبه زنانه خود داشته باشید.

طرح تیشرت پنبه یقه گرد زنانه زنانه

تیشرت پنبه یقه گرد زنانه تیشرت پنبه یقه گرد زنانه

بعد از توجه به رنگ تیشرت زنانه، طرح یک تیشرت شاید مهمترین گزینه ای باشد که شما را ترغیب می کند در خرید حضوری وارد فروشگاه شوید و بخواهید تیشرت  را از جهات دیگری نیز مورد بررسی قرار دهید. تیشرت های زنانه طرح و نقش های متنوعی دارند.

اما به طور کلی طرح های روی تیشرت ها دو دسته هستند گروه اول طرحی که چاپ خود پارچه ای است که تیشرت زنانه با آن دوخته شده است و گروه دوم طرح و چاپی که هنگام دوخت تیشرت زنانه به آن اضافه می شود. طرح های چاپی و حرارتی تغییری در ایستایی تیشرت زنانه ایجاد نمی کنند اما طرح هایی که به شکل اپلیکه و گلدوزی هستند باعث می شوند تیشرت در قسمت طرح اضافه شده کمی شق و رق شود اگر شما پوست حساسی دارید در انتخاب این تیشرت ها دقت کنید. دقت کنید چاپ روی تیشرت زنانه کاملا یکدست باشد و به راحتی با ناخن کنده نشود، اگر تیشرت  زنانه ای چاپ یکدست و فشرده ای نداشته باشد قطعا جنس پارچه ی آن نیز بی کیفیت است. گاهی طرح و نوشته ی روی تیشرت ها مربوط به یک تفکر و اندیشه ی خاص است. نسبت به خرید طرح و نوشته هایی که شعار گونه هستند با آگاهی عمل کنید.

جنس تیشرت پنبه یقه گرد زنانه

جنس تیشرت زنانه شما ارتباط مستقیم با کیفیت آن دارد. تیشرت  زنانه های زنانه نخ پنبه در فصل گرم تناسب بیشتری با هوا دارند زیرا سبک، نرم و لطیف و هوا به خوبی از آن عبور می کند و جاذب عرق هستند. بنابراین بهترین جنس برای تیشرت زنانه تابستانی تیشرت های نخ پنبه هستند. شما می توانید هم در خانه و هم در زیر مانتو از تیشرت پنبه استفاده کنید.

برای فصل سرما اما بهتر است از تیشرت های ضخیم تر و ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی مانند تیشرت های زنانه ژرسه و مرینو استفاده کنید. برای تیشرت های ورزشی بهتر است از تیشرت های با الیاف مصنوعی استفاده کنید تیشرت هایی با جنس نخ پنبه خالص چون جاذب عرق هستند و خاصیت جمع شوندگی هم دارند باعث گرمتر شدن بدن شما می شوند بنابراین بهتر است برای فعالیت های ورزشی تیشرت هایی با الیاف مصنوعی انتخاب کنید.

تیشرت پنبه یقه گرد زنانه مناسب فرم بدن

تیشرت پنبه یقه گرد زنانهتیشرت پنبه یقه گرد زنانه

بهتر است همیشه بهترین تیشرت پنبه زنانه  را بپوشید با آگاهی از فرم بدنتان تیشرت زنانه زنانه ای را انتخاب کنید که بیشترین تناسب را با بدن شما دارد. اگرچه تیشرت پنبه ای  همیشه محبوب هستند و پرکاربرد اما گاهی زمان بیشتری را برای خرید بگذارید و تیشرت پنبه ای را انتخاب کنید که لذت بیشتری از آن می برید.

• اگر بالاتنه ی بزرگ و گردن کوتاهی دارید تیشرت یقه هفت بپوشید. تیشرت یقه هفت باعث می شود بالاتنه  شما کوچکتر دیده شود. در ضمن اینکه بالاتنه ی پر شما باعث می شود یقه به خوبی روی بدن شما بخوابد و اگر بالاتنه ی لاغری دارید پیشنهاد ما به شما این است که از این مدل تیشرت استفاده نکنید زیرا یقه هفت روی بدن شما شل و آویزان می ماند.

• اگر بالاتنه لاغری دارید و می خواهید بالاتنه شما درشت تر دیده شود بهتر است از تیشرت های یقه گرد استفاده کنید.

• اگر اضافه وزن دارید و در ناحیه شکم چربی دارید از تیشرت های کوتاه و کراپ ها استفاده نکنید زیرا چیزی که از زیر این تیشرت ها نمایان خواهد بود چاقی شماست که حالت خوشایندی ندارد.

• تیشرت  هایی که آستین کیمونو دارند، یعنی آستین آنها یکسره با بالاتنه برش خورده شما را چهارشانه نشان می دهد. پس اگر شانه های کوچکی دارید این تیشرت ها شما را زیبا تر نشان می دهد و مناسب شماست.

• اگر پاهای لاغری دارید می توانید از تیشرت های بلند یا لانگ استفاده کنید.

سایز مناسب خود را انتخاب کنید. تیشرت  لباس راحت و آزادی است و در صورتی که سایز کوچکتری را انتخاب کنید تیشرت به بدن شما می چسبد و جنبه آزاردهنده ای پیدا می کند. و اگر سایز بزرگتری را انتخاب کنید سرشانه ها روی بدن شما سر جایش قرار نمی گیرد همچنین یقه بسیار آزاد خواهد بود و شما مجبورید مدام یقه ی تیشرت را روی بدنتان مرتب کنید.

توجه به ظرافت های دوخت همان زیبایی نامحسوس تیشرت شماست. تیشرت هایی که تنها یک دوخت دارند به زودی شکافته می شوند و کارهای ارزان قیمتی هستند. اما تیشرت هایی که دو دوخت دارند از کیفیت بالاتری برخوردارند.

تیشرت هایی که دور یقه و سر آستین آن کشباف کار شده است نباید حالت جمع شدگی داشته باشند در این صورت تیشرت   روی بدن زیبا نخواهد بود و دوخت تیشرت از کیفیت کافی برخوردار نیست. مدل ها و طرح های جدید تیشرت پنبه یقه گرد زنانه را امتحان کنید، طرح های غیر قرینه، گره دار، برش دار جذاب هستند.

اگر پوست حساسی دارید حتما قسمت داخلی تیشرت را که مستقیما با پوست شما در تماس است، بررسی کنید و بهتر است از جنس های غیر حساسیت زا استفاده کنید. تیشرت پنبه یقه گرد زنانه های زنانه نخ پنبه معمولا بهترین انتخاب برای پوست های حساس هستند.

نکات مهم درخرید اینترنتی تیشرت زنانه پنبه یقه گرد

تیشرت پنبه یقه گرد زنانهتیشرت پنبه یقه گرد زنانه

خرید اینترنتی با مزایایی که دارد امروزه به یک خرید ایمن و به صرفه تبدیل شده است. شما در حالی که در خانه خود نشسته اید در هر شهر یا روستایی که هستید بدون صرف وقت زیاد می توانید از بزرگترین فروشگاهایی که کالای با کیفیت و رقابتی از نظر جنس، کیفیت و قیمت تولید می کنند خرید کنید. می توانید قیمت و جنس تیشرت پنبه یقه گرد زنانه مورد نظر را در فروشگاه های مختلف با هم مقایسه کنید، نظرات مختلف را راجع به یک جنس یا فروشگاه بررسی کنید و نهایتا یک خرید رضایت بخش انجام دهید.

در خرید اینترنتی، از آنجا که سایز بندی هر تولیدی متفاوت است برای خرید تیشرت پنبه زنانه مناسب سایز خود حتما از جدول سایز بندی فروشگاه اینترنتی استفاده کنید. شما می توانید اندازه های خواسته شده را با یک متر پارچه ای مستقیما روی بدن خود اندازه بگیرید اما گزینه بهتر این است که اندازه های خواسته شده را روی تیشرت پنبه یقه گرد زنانه محبوب خود با یک متر خیاطی اندازه بگیرید .

در این صورت مطمئن خواهید بود تیشرت پنبه زنانه انتخاب شده شما  کاملا مناسب سایز شما خواهد بود. در صورتی که از یک تیشرت پنبه  استفاده شده برای اندازه گیری استفاده می کنید توجه داشته باشید که تیشرت ها به خصوص تیشرت های نخ پنبه به طور طبیعی پس از چند بار پوشیدن کمی کش می آیند پس موقع انتخاب تیشرت پنبه یقه گرد زنانه، اندازه هایی که تنها یکی دو سانت کوچکتر هستند را انتخاب کنید و یا از تیشرت پنبه یقه گرد زنانهی برای اندازه گیری استفاده کنید که فیت بدنتان باشد و زیاد شل و وارفته نباشد.

تیشرت پنبه یقه گرد زنانهتیشرت پنبه یقه گرد زنانه

برای آگاهی از جنس و تن خور تیشرت پنبه زنانه همه عکس های مربوط به کالای مورد نظر را مشاهده کنید و روی عکس ها زوم کنید. فروشگاه های اینترنتی  مانند وبسایت فروشگاهی یوکامد معمولا چندین عکس از نماهای مختلف کالای خود را منتشر می کنند. نمای نزدیک که شما رنگ، طرح، بافت، ضخامت و حتی کیفیت دوخت تیشرت پنبه زنانه را می توانید بررسی کنید و عکس های مربوط به تنخور لباس و در آخر نظرات دیگران را زیر عکس تیشرت زنانه ای که قصد خرید آن را دارید بخوانید و تصمیم نهایی را در مورد خرید اینترنتی تیشرت پنبه یقه گرد زنانه بگیرید.

منبع : گروه تولید محتوای یوکامد